Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

potrzebuje pilnie pomocy! osoby niepełnosprawne i arteterapia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 motyleczek87

motyleczek87

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 01 grudzień 2010 - 20:03

witam. jestem studentka Uniwersytetu Łódzkiego. pisze prace magisterska nt. rola arteterapii w życiu osób niepełnosprawnych ruchowo. mam jednak problem ze znalezieniem osoby ktora uczestniczy w tego typu zajeciach. dlatego zwracam sie z ogromna prosba o pomoc do wszystkich osob niepełnosprawnych. chodzi mi o zajecia typu: plastyka, muzykoterapia, biblioterapia. terapia tancem, teatrem itp. prosze o pomoc i jak najszybsza odpowiedz . moja praca mgr jest pod duzym znakiem zapytania, gdyz naprawde nie zdawalam sobie sprawy ze tak trudno dotrzec do takich osob. pozdrawiam

mój mail: kasia_brwk@poczta.onet.pl
  • 0

#2 grubby77

grubby77

    Sufler

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 585 postów

Napisano 02 grudzień 2010 - 14:05

Sam jestem oligofrenopedagogiem i ergoterapeta po 30-tce magistrantko. A prywatnie dla siebie, bliskich zajmuje sie biblioterapią, kiedyś jedynie ze 1-2 razy wycinałem coś w skórze..., w szpitalu dla zabicia czasu... Jestem osoba z niedowladem 4 konczynowym i niedowidzaca.Z okolic Olesnicy tu tez wkoło biało i mroznie pozdrawiam!!
  • 0
"NIE MA kaleki; JEST CZŁOWIEK"-Maria Grzegorzewska zPIPS=WSPS teraz APS

#3 motyleczek87

motyleczek87

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 04 grudzień 2010 - 10:56

Sam jestem oligofrenopedagogiem i ergoterapeta po 30-tce magistrantko. A prywatnie dla siebie, bliskich zajmuje sie biblioterapią, kiedyś jedynie ze 1-2 razy wycinałem coś w skórze..., w szpitalu dla zabicia czasu... Jestem osoba z niedowladem 4 konczynowym i niedowidzaca.Z okolic Olesnicy tu tez wkoło biało i mroznie pozdrawiam!!