Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Internetowe związki miłosne - czy są możliwe?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 OlgaTomaszewska

OlgaTomaszewska

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 20 kwiecień 2015 - 22:38

Koleżanki i koledzy,

zwracam się do Was z wielką prośbą o wypełnienie ankiety. Jestem studentką pedagogiki specjalnej i piszę pracę magisterską dotyczącą związków partnerskich w Internecie.
W poniższej ankiecie chciałabym zbadać, czy w Waszej opinii internetowe związki partnerskie mogą zaspokoić potrzebę miłości i bliskości odczuwaną przez osoby z niepełnosprawnością.
Ankieta jest anonimowa i służy wyłącznie do celów badawczych.

Badania są dla mnie bardzo ważne, ponieważ moja przyjaciółka jest osobą niepełnosprawną i przez Internet poznała mężczyznę z którym jest do dzisiaj sml_pos.png Jednak w literaturze brakuje książek lub choćby artykułów na ten temat. Dlatego pomyślałam, że to mogłyby być bardzo pomocne badania i mogłabym przysłużyć się światu nauki, a nie tylko "odwalić" pracę magisterską sml_pos.png

Link do ankiety: http://www.ebadania....38a94b3a4bbb3ee

Bardzo proszę o pomoc i dziękuję za wypełnienie każdej ankiety.

Pozdrawiam serdecznie!
Olga Tomaszewska


Użytkownik OlgaTomaszewska edytował ten post 21 kwiecień 2015 - 16:46

  • 0

#2 Golda

Golda

    Podpowiadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 193 postów
  • Skąd:Pleszew

Napisano 23 kwiecień 2015 - 20:44

heyka

wypełniłam.

Tylko jedno pytanko. Dlaczego zakładasz, że partnera/partnerkę znajduje się tylko na portalach randkowych?

ja mojego męża poznałam na zwykłym czacie, a przyjaciół jeszcze gdzie indziej.

 

życzę powodzenia

pozdrawiam

Ewa


  • 0

Tak sobie wpadłam do Krainy Fantazji i robię za sekretarkę Lenny'ego i spółki :)
Mam nawet własną chmurkę za rogiem obłoku...


#3 kar27

kar27

    Sufler

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 346 postów

Napisano 24 kwiecień 2015 - 09:38