Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

To nie jest kolejna ankieta


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 origami

origami

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 24 luty 2014 - 12:01

Szanowni Forumowicze,

 

   To mój pierwszy raz na forum, więc przepraszam,że może nie tak zaczynam czy nie w tym miejscu. Jestem studentką architektury wnętrz, i od pewnego czasu zbieram informacje na temat projektowania przestrzeni dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Od zawsze wiedziałam,że w naszym pięknym kraju jest źle pod tym względem, ale nie spodziewałam się,że aż tak. 

  Temat mnie bardzo zbulwersował i jednocześnie wciągnął. Myślę o przestrzeni mieszkania, wykonywaniu codziennych czynności i problemów jakie się z tym wiążą. Jednakże próba stawiania siebie w takich sytuacjach, wydaje mi się co najmniej nie na miejscu. Mojej spostrzeżenia to jedynie czysto teoretyczne, gdybanie i tak na prawdę brak odniesienia do realnego życia. A mnie interesuje prawda w tym temacie.

   Bardzo chętnie poznała bym Wasze zdanie na temat projektowania, designu dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Nie chce aby to była kolejna bezosobowa ankieta, więc chętnie porozmawiam, poznam osobę, która pomogła by zrozumieć najważniejsze problemy.

   Jeżeli moja prośba jest zbyt śmiała i jeżeli uraziłam kogoś w jakiś sposób to przepraszam. A jeśli znajdzie się ktoś kto chciał by porozmawiać to zapraszam do kontaktu:)

Jestem z Poznania i studiuje na Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu.

 

   Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia :)

 

   Oriana


  • 3

#2 kaska_zaborze

kaska_zaborze

    Narrator

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1412 postów
  • Skąd:z wnętrza.

Napisano 26 luty 2014 - 15:54

Witaj Oriana.