Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Bezpłatna pomoc psychologiczna - telefoniczna i mailowa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 marinka123

marinka123

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 08 wrzesień 2011 - 13:31

Zapraszam wszystkich borykających się z trudnościami, potrzebujących wsparcia czy po prostu chcących porozmawiać o swoich kłopotach do kontaktu z Telefonem Kryzysowym pod bezpłatnym numerem 116123 lub do napisania maila na adres poradnia@116123.edu.pl
Telefon Kryzysowy 116123, czyli Poradnia Telefoniczna dla Osób Dorosłych w Kryzysie Emocjonalnym działa od 18 stycznia 2010 roku. Powstała z myślą o świadczeniu pomocy psychologicznej sytuacjach trudnych, takich z którymi nie sposób sobie już poradzić bez profesjonalnego wsparcia. Osoby, z którymi będziecie rozmawiać lub korespondować to wolontariusze, gruntownie przeszkoleni w zakresie udzielania wsparcia przez telefon i mail. Będą towarzyszyć Wam w ciężkich chwilach, w przeżywaniu trudnych uczuć a także w poszukiwaniu optymalnych sposobów wyjścia z sytuacji kryzysowej.
Zadzwonić może do nas każdy – niezależnie od płci, wyznania, przekonań, miejsca zamieszkania czy statusu materialnego. Rozmowy z nami są bezpłatne i anonimowe.
Telefonicznie można skontaktować się z nami codziennie w godzinach 14-22.00 zarówno z telefonów stacjonarnych jak i komórkowych. Osoby mieszkające za granicą mogą to zrobić poprzedzając 116123 numerem kierunkowym do Polski.
Można także poprosić o poradę mailową. Osoby, którym trudno jest mówić o swojej sytuacji a łatwiej napisać zapraszamy do naszej Poradni eMailowej - poradnia@116123.edu.pl - tu również porad udzielają specjaliści a nie ma czasowego ograniczenia - maila można napisać choćby w środku nocy czy nad ranem.
Ludzie kontaktują się z nami w sytuacjach, jakie mogą przydarzyć się każdemu - po utracie pracy, rozstaniu z bliską osobą, doświadczające trudności w relacjach partnerskich lub różnych form przemocy a także wtedy gdy po prostu czują się przygnębieni i samotni.
Jeśli w Twoim otoczeniu, wśród znajomych czy rodziny, jest ktoś w trudnej sytuacji życiowej poinformujcie tę osobę o możliwości skorzystania z naszej Poradni.
Wszystkich Was zapraszamy również na naszą stronę internetową
http://www.116123.edu.pl. Znajdziecie nas również na Facebooku – wystarczy wpisać w wyszukiwarkę Kryzysowy Telefon!
  • 1

#2 Hoffmanek

Hoffmanek

    Mruk

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 58 postów

Napisano 08 wrzesień 2011 - 16:29

hmm strona u mnie się sypie. Brak obrazków. jakoś to dziwnie wygląda i niepoważnie.
  • -1

#3 kaska_zaborze

kaska_zaborze

    Narrator

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1412 postów
  • Skąd:z wnętrza.

Napisano 08 wrzesień 2011 - 18:12

Hoffmanek czy ty musisz wszystko negować? Strona się w ogóle nie "sypie" jak to nazwałeś a to czy ktoś z niej skorzysta to już jego prywatna sprawa i ty go na pewno swoim pesymizmem nie przestraszysz.
  • 1
Wciąż ma się mało lat a już się tyle przeżyło.Powoli dogasa blask tych co już nie wrócą dni.
Piotr Bukartyk.

#4 pragmatyk_liryczny

pragmatyk_liryczny

    Podpowiadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 169 postów

Napisano 09 wrzesień 2011 - 15:19

hmm strona u mnie się sypie. Brak obrazków. jakoś to dziwnie wygląda i niepoważnie.


Hoffmanek twoja krytyka cie wyprzedza. Co ci sie sypie? Jest wyraźnie napisane, że strona jest w przebudowie.
  • 1
Nie jesteś dzieckiem specjalnej troski. Jesteś obywatelem i tego się trzymaj!

#5 XX1961

XX1961

    Milczek

  • Zbanowany
  • PipPipPip
  • 31 postów

Napisano 25 wrzesień 2012 - 19:04


hmm strona u mnie się sypie. Brak obrazków. jakoś to dziwnie wygląda i niepoważnie.


Hoffmanek twoja krytyka cie wyprzedza. Co ci sie sypie? Jest wyraźnie napisane, że strona jest w przebudowie.


Może faktycznie, cos tam nawala.....nie kłóccie sie.....nie ma o co.:gaah:
  • 1

#6 DAREX

DAREX

    Statysta

  • Zbanowany
  • PipPip
  • 17 postów

Napisano 07 październik 2012 - 07:58

U mnie stronka działa super....bez uwag.:coffee::heart:
  • 1

#7 Iosa

Iosa

    Milczek

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 21 postów

Napisano 05 marzec 2014 - 21:28

w takich sytuacjach ludziom przysluguje kontakt z psychologiem dzialajacym  ramach interwencji kryzysowej i jest to profesjonalna pomoc, poprzedzona odbyciem studiow,

tacy wolontariusze mailowi to pic na wodę


  • 1

#8 Kicia

Kicia

    Narrator

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2065 postów
  • Skąd:Warszawa-Targówek

Napisano 06 marzec 2014 - 10:58

losa - "tacy wolontariusze mailowi" to wstęp do pomocy bezpośredniej, a nie "pic na wodę".

 

Korzystałaś kiedyś z pomocy psychologa? Wiesz ile się czeka na wizytę? - Zanim ktoś się doczeka na wizytę w ramach NFZ, to taka wstępna pomoc jest bardzo przydatna.


  • 1
Bądź jak ptak, który, gdy siada na gałęzi zbyt kruchej, czuje, jak spada, lecz śpiewa dalej, bo wie, że ma skrzydła.
Victor Hugo

#9 Ewa37

Ewa37

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 12 postów

Napisano 06 marzec 2014 - 16:17

losa - "tacy wolontariusze mailowi" to wstęp do pomocy bezpośredniej, a nie "pic na wodę".

 

Korzystałaś kiedyś z pomocy psychologa? Wiesz ile się czeka na wizytę? - Zanim ktoś się doczeka na wizytę w ramach NFZ, to taka wstępna pomoc jest bardzo przydatna.

nikt na pewno nie ma nic przeciwko pomocy, wstepnej, nastepnej przedwstepnej czy nastepczej lub podstepnej

ale jesli robi to nieprofesjonalista, to najczesciej dziala wiecej złego niz dobrego


  • 0

#10 Kicia

Kicia

    Narrator

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2065 postów
  • Skąd:Warszawa-Targówek

Napisano 06 marzec 2014 - 16:35

Ciekawe skąd macie informacje, że porad udzielają osoby bez przygotowania psychologicznego? - Jest napisane, że porad udzielają profesjonaliści.

Czyżby określenie "wolontariusz" było dla Was informacją, że jest to osoba nieprofesjonalna?

 

 

 

  • Każdy z naszych konsultantów posiada wyższe wykształcenie specjalistyczne - psychologiczne lub pokrewne oraz przeszedł cykl szkoleń z zakresu telefonicznej pomocy psychologicznej.

 

Może warto czasem poczytać, zanim się kogoś lub coś skrytykuje?

 

No i ten minus za moją poprzednią wypowiedź... ale bez uzasadnienia (osoba, która go wystawiła nie udzielała się w temacie)... No cóż...


  • 1
Bądź jak ptak, który, gdy siada na gałęzi zbyt kruchej, czuje, jak spada, lecz śpiewa dalej, bo wie, że ma skrzydła.
Victor Hugo

#11 pier1987

pier1987

    Podpowiadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 292 postów
  • Skąd:Słupca

Napisano 11 maj 2014 - 14:39

Bardzo wartościowa strona:
http://www.pogotowie...specjalistyczna


Fundacja Fuga Mundi realizuje projekt „Świadczenie porad prawno-społecznych i informacji drogą internetową oraz świadczenie porad psychologicznych w formie Telefonu Zaufania’’.

W 2015 roku Fundacja Fuga Mundi zaprasza do korzystania z bezpłatnych porad realizowanych w ramach projektu „Świadczenie porad prawno-społecznych i informacji drogą internetową oraz świadczenie porad psychologicznych w formie Telefonu Zaufania’’ współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Z poradnictwa mogą korzystać osoby niepełnosprawne oraz ich otoczenie (rodzice, inni członkowie rodzin, opiekunowie).
Celem projektu jest poprawa kondycji psychicznej i świadomości prawnej oraz wsparcie jego adresatów w rozwiązywaniu problemów psychologicznych i prawnych. Poradnictwo prawne świadczone jest w formie on-line za pomocą poczty mailowej oraz komunikatorów internetowych. Pomoc prawna świadczona jest za pośrednictwem serwisu internetowego www.poradnictwoprawne.ffm.pl. Poradnictwo psychologiczne prowadzimy za pośrednictwem Telefonu Zaufania w dni robocze 2 godz. dziennie (10.00 – 12.00) pod numerem telefonu: 81 534-83-76 lub 883 615 863.
  • 0

#12 pier1987

pier1987

    Podpowiadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 292 postów
  • Skąd:Słupca

Napisano 26 czerwiec 2020 - 13:50

W naszym kraju funkcjonują różne instytucje udzielające wsparcia psychologicznego, do których można się zwrócić telefonicznie. Możliwość ta dotyczy także osób będących w kwarantannie, leczących się z powodu koronawirusa lub odczuwających stres z powodu istniejącej sytuacji epidemicznej. Jeżeli chcemy porozmawiać z kimś na ten temat - warto zadzwonić i skorzystać z oferowanej pomocy. Miejsca, gdzie można zwrócić się o pomoc to m.in.:

  • Telefon zaufania Fundacji Znajdź Pomoc skierowany do osób w kryzysie psychicznym, związanym z epidemią koronawirusa. Tel. 800 220 280 od poniedziałku do piątku w godz. 17-20
  • Linia Wsparcia Mokotowskiego Centrum Zdrowia Psychicznego prowadzona przez Instytut Psychiatrii i Neurologii. Linia dedykowana jest osobom zmagającym się z problemami natury psychicznej i trudnościami psychologicznymi związanymi z aktualną sytuacją epidemiologiczną i jej następstwami. Tel. 222 99 04 31 od poniedziałku do piątku w godz. 8-20
  • Linia wsparcia psychologicznego prowadzona przez Polski Czerwony Krzyż. Działania linii obejmują pierwszą pomoc psychologiczną, rozmowę psychologiczną i działania psychoedukacyjne. Tel. 22 230 22 07 codziennie w godzinach 10:00-22:00
  • Infolinia wsparcia psychicznego prowadzona przez Wojska Obrony Terytorialnej tel.: 800 100 102 (czynny całą dobę)
  • Telefon zaufania dla osób zakażonych koronawirusem, w kwarantannie i wszystkich dotkniętych kryzysem związanym z pandemią Fundacji Vis Salutis: Tel. 888-900-980 lub 888-960-980 codziennie 10.00-18.00

 

Więcej informacji dostępne jest na stronie: https://www.gov.pl/w...nu-psychicznego. Można także zwrócić się w sprawie organizacji oferujących pomoc psychologiczną dla osób w kryzysie związanym z kwarantanną lub leczeniem koronawirusa do Biura Rzecznika Praw Pacjenta tel. 800 190 590 czy poszukać informacji na stronie www.rpp.gov.pl

Warto wspomnieć o działaniach podejmowanych przez Rzecznika Praw Obywatelskich w ramach cyklu debat online. 16 kwietnia dyskutowano o tym, jak zachować dobrą kondycję psychiczną podczas epidemii, a także o percepcji izolacji, nakazów, ograniczeń przez różne grupy społeczne; o kondycji osób szczególnie zaangażowanych w pomoc, m.in.: pracowników służby zdrowia, pracowników DPS oraz psychoterapeutów. Dodatkowe informacje zainteresowani mogą znaleźć na stronie: https://www.rpo.gov....owie-psychiczne.

 

Źródło: https://www.rpo.gov.pl/


Użytkownik kuba edytował ten post 15 lipiec 2020 - 19:49
poprawiono formatowanie tekstu, dodano źródło informacji

  • 0

#13 pier1987

pier1987

    Podpowiadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 292 postów
  • Skąd:Słupca

Napisano 25 październik 2022 - 09:44

Linia Wsparcia 800 70 2222 jest linią całodobową i bezpłatną dla osób dzwoniących. Pod telefonem, mailem i czatem dyżurują psycholodzy Fundacji ITAKA udzielający porad i kierujący dzwoniące osoby do odpowiedniej placówki pomocowej w ich regionie.

Fundacja ITAKA realizuje projekt Ministerstwa Zdrowia w ramach Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016-2020, pn. Centrum Wsparcia. Celem projektu jest prowadzenie działań na rzecz zapobiegania depresji, samobójstwom i innym zachowaniom autodestrukcyjnym w populacjach o zwiększonym ryzyku. Zakres działań obejmuje przygotowanie i prowadzenia Centrum Wsparcia w ramach, którego udzielana jest całodobowa pomoc poprzez telefon, czat i email, osobom znajdującym się w stanie kryzysu psychicznego.

Nie jesteś sam! Nie zwlekaj! Zgłoś się po pomoc!

Skontaktuj się z Centrum Wsparcia dla osób w kryzysie psychicznym, w którym dyżurują psychologowie
gotowi do wysłuchania, zrozumienia i akceptacji. Pomogą także we wskazaniu odpowiednich placówek specjalistycznych w danym regionie kraju, w którym można otrzymać bezpośrednią pomoc.

Z nami będziesz mógł porozmawiać o swoim problemie i uzyskać profesjonalne wsparcie.

Nie czekaj! Daj sobie pomóc.

W wyznaczonych godzinach w Centrum pełnią dyżury także specjaliści: lekarze psychiatrzy, prawnicy oraz pracownicy socjalni.

W ramach Centrum Wsparcia Fundacja ITAKA prowadzi:

  • Telefoniczne Centrum Wsparcia 800 70 2222
  • Bezpłatną linię, która działa 24 godziny przez 7 dni w tygodniu
  • E-mail: porady@liniawsparcia.pl
  • Stronę www.liniawsparcia.pl
  • Czat

  • 0

#14 pier1987

pier1987

    Podpowiadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 292 postów
  • Skąd:Słupca

Napisano 01 listopad 2022 - 16:17

Centrum Wsparcia dla Osób w Stanie Kryzysu Psychicznego

Fundacja ITAKA prowadzi 24-godzinne CENTRUM WSPARCIA DLA OSÓB W STANIE KRYZYSU PSYCHICZNEGO:

W wyznaczonych godzinach w centrum pełnią dyżury także specjaliści: lekarze psychiatrzy, prawnicy oraz pracownicy socjalni. Godziny dyżurów specjalistów dostępne są na stroniewww.liniawsparcia.plotwiera się w nowej karcie

KTO MOŻE DZWONIĆ:

Osoby w każdym wieku, które:

  • CZUJĄ SIĘ STALE PRZYGNĘBIONE,
  • NIE DAJĄ SOBIE RADY Z CODZIENNOŚCIĄ,
  • PRZEŻYWAJĄ KRYZYS EMOCJONALNY,
  • SĄ OFIARAMI PRZEMOCY,
  • NIE MOGĄ SOBIE PORADZIĆ ZE STRATĄ BLISKIEJ OSOBY.

 

Linia dzieciom - całodobowa, bezpłatna infolinia dla dzieci i młodzieży oraz rodziców i nauczycieli

Dzieci i młodzież lepiej niż dorośli radzą sobie z nowymi technologiami, utrzymują kontakty rówieśnicze i starają się wspierać nawzajem. Nie zmienia to faktu, że obciążenie związane z izolacją wpływa na ich samopoczucie i relacje. Dzieci, często, nie potrafią radzić sobie w tak trudnych sytuacjach, uczą się zachowań od dorosłych, którzy w ostatnim czasie zmagają się z wieloma problemami (np. natłok obowiązków lub wręcz przeciwnie utrata pracy, źródła utrzymania) i również nie potrafią adekwatnie reagować.

Centrum Wsparcia dla Osób w Stanie Kryzysu Psychicznego

Fundacja ITAKA prowadzi 24-godzinne CENTRUM WSPARCIA DLA OSÓB W STANIE KRYZYSU PSYCHICZNEGO:

W wyznaczonych godzinach w centrum pełnią dyżury także specjaliści: lekarze psychiatrzy, prawnicy oraz pracownicy socjalni. Godziny dyżurów specjalistów dostępne są na stroniewww.liniawsparcia.plotwiera się w nowej karcie

KTO MOŻE DZWONIĆ:

Osoby w każdym wieku, które:

  • CZUJĄ SIĘ STALE PRZYGNĘBIONE,
  • NIE DAJĄ SOBIE RADY Z CODZIENNOŚCIĄ,
  • PRZEŻYWAJĄ KRYZYS EMOCJONALNY,
  • SĄ OFIARAMI PRZEMOCY,
  • NIE MOGĄ SOBIE PORADZIĆ ZE STRATĄ BLISKIEJ OSOBY.

 

Linia dzieciom - całodobowa, bezpłatna infolinia dla dzieci i młodzieży oraz rodziców i nauczycieli

Dzieci i młodzież lepiej niż dorośli radzą sobie z nowymi technologiami, utrzymują kontakty rówieśnicze i starają się wspierać nawzajem. Nie zmienia to faktu, że obciążenie związane z izolacją wpływa na ich samopoczucie i relacje. Dzieci, często, nie potrafią radzić sobie w tak trudnych sytuacjach, uczą się zachowań od dorosłych, którzy w ostatnim czasie zmagają się z wieloma problemami (np. natłok obowiązków lub wręcz przeciwnie utrata pracy, źródła utrzymania) i również nie potrafią adekwatnie reagować.


  • 0

#15 pier1987

pier1987

    Podpowiadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 292 postów
  • Skąd:Słupca

Napisano 10 listopad 2022 - 13:39

GiveAndGetHelp.com to w pełni darmowy i anonimowy portal dla ludzi szukających pomocy i wzajemnego zrozumienia. Bezpieczna przestrzeń, gdzie wraz z innymi możesz walczyć z depresją, uzależnieniem i innymi życiowymi kryzysami.

Jak to się zaczęło? Historia platformy 

GiveAndGetHelp.com to nowa odsłona znanej od lat strony GrupaWsparcia.pl, która powstała w 2018 roku i od tamtej pory wspiera aktywnie prawie 10 000 użytkowników. W 2019 roku portal zdobył pierwsze miejsce w konkursie na najlepszy startup roku organizowany przez Total Polska. O portalu pisała większość mediów w kraju takich jak: Onet, Bussiness Insider, Brief, Wirtualna Polska, Mam Biznes, SpidersWeb, Newseria Biznes, InnPoland.

W kolejnym roku w ramach dofinansowania ze środków Funduszu Solidarności Międzynarodowej utworzyliśmy platformę online w języku rosyjskim jako wsparcie dla emigrantów i emigrantek z Białorusi. Wtedy rozpoczęliśmy prace nad aplikacją mobilną w języku rosyjskim i polskim, która dostępna jest w obu wersjach językowych. Dzięki pomocy FSM stworzyliśmy również listę miejsc wsparcia dla emigrantów i emigrantek z Białorusi, która dostępna jest w aplikacji.

W 2020 roku realizowaliśmy projekt dofinansowany przez Województwo Śląskie. Stworzyliśmy specjalnie dedykowaną grupę wsparcia online dla mieszkańców woj. śląskiego, z której skorzystało ponad 420 osób. Dodatkowo uruchomiliśmy pierwszą w Polsce wyszukiwarkę lokalnych grup i ośrodków wsparcia.

Rok 2022 i duże zmiany!

Rok 2022 to dla GrupyWsparcia.pl, rok rewolucyjnych zmian technologicznych i rebrandingowych! Nasza platforma zmieniła zarówno swoją nazwę na GiveAndGetHelp.com, a także zyskała kolejne wersje językowe: angielską jak i ukraińską. Każda wersja językowa to oddzielna witryna, która będzie rozwijać się indywidualnie i odpowiadać na potrzeby danych użytkowników. Do każdej platformy przypisani będą obcojęzyczni moderatorzy i specjaliści, by w kompleksowy sposób realizować nasze wsparcie w najtrudniejszych sytuacjach życiowych.

Zmiany technologiczne to przede wszystkim nowoczesność, szybkość i intuicyjność. Użytkownicy otrzymali nową jakość i szybciej oraz łatwiej znajdą potrzebne wsparcie wśród społeczności z podobnymi problemami.

Niestety rok 2022 pozostanie również w naszych pamięciach z innego tragicznego powodu. Tuż za naszą granicą ukraińscy sąsiedzi walczą o swoją suwerenność. Umierają dla ojczyzny podczas walk zbrojnych, a ludność cywilna zmuszona jest uciekać z okupowanych terenów. Dla milionów uchodźców to właśnie Polska stała się schronieniem, a Polacy udowodnili całemu światu, że potrafią nieść pomoc humanitarną w sposób pełny i odpowiedzialny.

więcej:

https://www.adra.pl/...sparcia-online/

 


  • 0

#16 pier1987

pier1987

    Podpowiadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 292 postów
  • Skąd:Słupca

Napisano 31 grudzień 2022 - 10:55

Szanowni Państwo!

Fundacja „Auxilium” od 1 września br. uruchamia bezpłatną ogólnopolską linię wsparcia dla małżonków, rodzin, młodzieży i opiekunów*. W ramach linii wsparcia pod bezpłatnym numerem telefonu 800 800 607 specjaliści tacy jak psycholog, prawnik, seksuolog, psychoterapeuta, terapeuta rodzinny, mediator itp. udzielać będą profesjonalnego wsparcia osobom borykającym się z różnymi trudnościami w życiu rodzinnym i osobistym.

Celem infolinii jest ponadto upowszechnienie informacji i kompetencji ukierunkowanych na dobro wszystkich rodzin, niezależnie od ich statusu społecznego i materialnego, a także kształtujących i promujących pozytywny wizerunek małżeństwa jako związku kobiety i mężczyzny, rodziny, macierzyństwa i rodzicielstwa.


  • 0

#17 pier1987

pier1987

    Podpowiadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 292 postów
  • Skąd:Słupca

Napisano 02 styczeń 2023 - 09:34

Bezpłatne numery pomocowe:

https://zwjr.pl/bezp...numery-pomocowe


  • 0

#18 pier1987

pier1987

    Podpowiadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 292 postów
  • Skąd:Słupca

Napisano 19 maj 2023 - 13:14

Fundacja Strefa Innowacji - maj 2023 Zaproszenie do udziału w Projekcie "Moje zdrowie psychiczne - moje życie"

Serdecznie zapraszamy do skorzystania ze wsparcia psychologicznego w ramach projektu „Moje zdrowie psychiczne – moje życie” dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób najbliższych w związku z negatywnymi konsekwencjami epidemii SARS-CoV-2.

O projekcie

Celem Projektu  jest udzielenie profesjonalnego wsparcia psychologicznego osobom z niepełnosprawnościami oraz ich bliskim (np. rodzicom, dzieciom, rodzeństwu, wnukom, opiekunom). Do udziału w projekcie mogą zgłaszać się osoby z całej Polski. Każdy z uczestników projektu będzie mógł skorzystać z 15 godzin indywidualnych porad psychologicznych. Konsultacje będą odbywać się w sposób zdalny.

Dla kogo?
  • dla osób z niepełnosprawnością lub osób z najbliższego otoczenia osoby z niepełnosprawnością (rodzice, rodzeństwo, współmałżonek, dziadkowie, i inni opiekunowie).
  • dla osób pełnoletnich i małoletnich za zgodą przedstawiciela ustawowego
  • dla mieszkańców Polski.
Rekrutacja już trwa - Zapraszamy

Szczegółowe informacje oraz Formularz Zgłoszeniowy znajdziesz na naszej stronie, link poniżej"

https://strefai.org....zne-moje-zycie/


  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych